ماكان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد
دكتر ماكان آريا پارسا يكي از كارآفرينان برتر ايراني است كه با راه اندازي چندين كسب و كار و مديريت خريدها و مشاغل مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد كند.
اريك ريس، نويسنده و كارآفرين معروف، مي گويد:
http://couponwhisper.com/members/kickforest98/activity/308504/
https://www.collegethink.com/uemsconnect/members/hawkdahlia41/activity/227050/
https://pastelink.net/zgpe9qus
https://www.ensistec.com.br/members/lumbersneeze11/activity/403570/
من از موفقيتها و شكستهاي خودم و ديگران آموختم؛ موفقيت يك كسبوكار نتيجه يك ژن خوب يا فقط قرار گرفتن در موقعيت مناسب نيست، در واقع موفقيت را ميتوان با شناخت اشتباهات ديگران و اجتناب از آنها مهندسي كرد. "اين يعني موفقيت قابل آموزش است و مي توان آن را آموخت!"
با توجه به اين موضوع دكتر ماكان آريا پارسا كه يكي از كارآفرينان برتر ايراني است و با راه اندازي چندين كسب و كار و مديريت كسب و كارهاي مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد كند، برخي از اشتباهات رايج كارآفرينان در كسب و كار را آموزش مي دهد. .
اجازه دهيد از زبان خود دكتر ماكان آريا پارسا كارآفرين نمونه ايراني اين اشتباهات را كه حاصل سال ها تجربه ايشان پس از ناكامي ها و موفقيت هاي فراوان است مرور كنيم. در پايان اين مقاله كوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.
اولين اشتباه | شما در هر بازاري موفق خواهيد شد!
هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، تحقيقات بازاريابي، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت بازخورد آنها دست بكشيد.
تجربه به من نشان داده كه دنياي بازاريابي پر از محصولات موفقي است كه در بازارهاي مشابه شكست خورده اند!
https://www.collegethink.com/uemsconnect/members/beastheron37/activity/227196/
https://www.gatesofantares.com/players/growthplay77/activity/2305022/
https://duoqueue.net/members/lynxwood42/activity/418994/
https://telegra.ph/?????-????-?????-04-05-11
اغلب اتفاق مي افتد كه يك نوشيدني در ايالات متحده فروش خوبي دارد اما به دلايل مختلف در يك كشور اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.
بسياري از مردم فكر مي كنند كه اگر در يك بازار موفق شوند به اين معني است كه همان محصول در بازارهاي بعدي بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يكي از بزرگترين اشتباهات كارآفرينان است.
اشتباه دوم | راه اندازي يك كسب و كار با شركاي زيادي
در ابتدا، زماني كه مي خواستم كسب و كار خود را راه اندازي كنم، براي شروع بسيار هيجان زده بودم و اين باعث شد كه بخواهم با افراد زيادي شريك شوم. اما بعداً متوجه شدم كه اين يكي از بزرگترين اشتباهات من بود ...
به نظر من، كارآفرينان به جاي شروع بزرگ و بحث برانگيز، بايد به آرامي شروع كنند و در صورت نياز به شريك، از تعداد كم شروع كنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يك از شركا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند كه به نفع كسب و كار باشد.
اشتباه سوم | منتظر شروع!
http://couponwhisper.com/members/slavehat88/activity/308517/
https://www.collegethink.com/uemsconnect/members/capzephyr93/activity/227064/
https://pastelink.net/28r75x5j
من فكر مي كنم انتظار طولاني براي شروع و راه اندازي يك تجارت اشتباه بزرگي است كه مرتكب شده ام، البته. به نظر من براي شروع نبايد ترديد كرد، بلكه بايد در كار غوطه ور شد و در طول زمان تكامل پيدا كرد.
ماكان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد
اشتباه چهارم | كاهش ارزش محصول
به نظر من استارت آپ بودن شركت شما بهانه خوبي براي ورود به بازار محصولات بي كيفيت و كم ارزش نيست. شما بايد يك محصول عالي بسازيد و مطمئن شويد كه مخاطبان شما از ارزش آن آگاه هستند.
البته در اين راه نبايد اسير كمال گرايي شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه كنيد.
http://couponwhisper.com/members/legfind6/activity/308678/
https://www.collegethink.com/uemsconnect/members/briancarbon9/activity/227148/
https://www.gatesofantares.com/players/spadeboat1/activity/2304888/
https://duoqueue.net/members/kissface4/activity/418962/
https://telegra.ph/?????-????-?????-04-05-8
اشتباه پنجم | خرج كردن خيلي زياد يا خيلي كم
دو طرز فكر مهم در ميان كارآفرينان موفق وجود دارد:
در خرج كردن پول نقد وسواس داشته باشيد،
از سرمايه گذاري روي افراد مناسب و شرايط مناسب نترسيد.
نكته اصلي اين است كه هر دوي اين نگرش ها در صورت افراط مي توانند منجر به شكست كسب و كار شما شوند! يك كارآفرين موفق مي داند كه در تجارت نبايد بدون حساب خرج كرد و نبايد از خرج كردن در مواقع ضروري ترسيد.
همين الان به كسب و كار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد كجا اين همه هزينه كرده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به كجا منجر به عقب ماندگي كسب و كار شده است.
اشتباه ششم | همكاري با شركت هاي غيرمتعهد
اكثر كسب و كارها پس از اندكي رشد، براي رشد و موفقيت نياز به همكاري با شركت ها و افراد ديگر دارند. مثلا همكاري با يك شركت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و ....
در اين ميان، كار با شركت هاي غيرمتعهد تأثير مخربي بر تجارت دارد. نكته مهم اين است كه يك قرارداد حقوقي صرف نمي تواند شركت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود كند. بنابراين پيشنهاد ميكنم قبل از شروع، درباره مجموعه تحقيق كنيد، نمونه كارهاي خود را مرور كنيد و حتي از مشتريان قبلي آنها نظرسنجي كنيد.
https://www.gatesofantares.com/players/eggroll08/activity/2304569/
اشتباه هفتم | بي توجهي به بازاريابي
يكي ديگر از اشتباهات كارآفرينان اين است كه فكر مي كنند يك محصول خوب خودش را مي فروشد!
اگر قرار بود محصول خوب خود را بفروشد، مطمئناً شركت هاي بزرگي مانند تويوتا، bmw و ساير شركت ها را براي فروش محصولات ارزشمند خود بازاريابي نمي كرد!
شما بايد بدانيد كه محصول شما هر چه باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازاريابي ممكن است شامل بازاريابي محيطي، بازاريابي آنلاين، سئو، بازاريابي محتوا و موارد ديگر باشد.
ماكان-آريا-پارسا-كسب و كار-كسب و كار آموزش مي دهد
http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=7949262
https://telegra.ph/?????-????-?????-04-05-3
اشتباه هشتم | تيم نسازيد
هر صاحب كسب و كاري فكر مي كند كه هيچ كس نمي تواند مانند خودش دلسوزي كند. خوب، مي توانيم بگوييم
- ۶۴ بازديد
- ۰ نظر